top of page

შესყიდვების მართვა 2.0

შესყიდვების პროგრამა შექმნილია საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით, მსოფლიოსა და საქართველოში გამოცდილი მეთოდებითა და ინსტრუმენტების გამოყენებით. პროგრამა გაუმჯობესებულია ჩვენი კურსდამთავრებულების უკუკავშირების გათვალისწინებით. ტრენინგში გამოიყენება გეიმიფიკაციის ელემენტები, რაც მონაწილეებს საშუალებას აძლევს უფრო მარტივად და ხალისიანად აითვისონ კურსის პროგრამა.

 

კურსის ფარგლებში კი მოწვეული ცნობილი კომპანიების მაღალი რგოლის მენეჯერები და ბიზნეს წარმომადგენლები გააზიარებენ მათ გამოცდილებასა და ხედვებს.

 

ტრენინგის მონაწილეები მიიღებენ, როგორც საბაზისო ცოდნას შესყიდვების პროცესის შესახებ, ასევე შეძლებენ შესყიდვების ეფექტურად მართვას. შეძლებენ განსაზღვრონ კომპანიის საჭიროებები, მოახდინონ ხარჯების კატეგორიზაცია, დაუფლონ ბაზრის ანალიზის ჩატარებისთვის საჭირო ინსტრუმენტებს, შეიმუშაონ საბაზრო რისკების მართვის მექანიზმები და გაეცნობიან მომწოდებლის მოძიების, შეფასების და მოლაპარაკების წარმოებასთან დაკავშირებულ საკითხებს. შეისწავლიან შესყიდვის ხელშეკრულების და სხვა დოკუმენტების გაფორმების ნიუანსებს, გადაზიდვის ზოგად პრინციპებს და ასევე შეძლებენ გაეცნონ ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების შესაძლებლობებს შესყიდვებში. 

 

კურსი განკუთვნილია:

  • როგორც გამოცდილი, ასევე დამწყები შემსყიდველებისთვის 

  • კატეგორიების მენეჯერებისთვის

  • შესყიდვების მენეჯერებისთვის და უფროსებისთვის

  • შესყიდვების და სხვა ბიზნეს მიმართულებების დირექტორებისთვის

 

ტრენინგის დასრულების შემდეგ:

  • მონაწილეები მიიღებენ სამუშაო მასალებს

  • მიიღებენ და გამოიყენებენ დამხმარე ცხრილებს

 

ასევე შეძლებენ:

  • განსაზღვრონ კომპანიის საჭიროებები და სწორად ჩამოაყალიბონ შესყიდვის ობიექტის სპეციფიკაცია;

  • ბაზრის კვლევის ეფექტურად ჩატარებას საჭირო ინსტრუმენტების გამოყენებით;

  • არსებული შესყიდვების პორტფელის გაანალიზებას, საჭიროებისას კატეგორიებად დაყოფას და შესყიდვის გეგმის შემუშვებას;

  • შესყიდვასთან დაკავშირებული ფინანსური და ბაზრის რისკების განსაზღვრას, მათ კლასიფიკაციასა და B-გეგმის შემუშავებას;

  • შესყიდვასთან დაკავშირებული ხარჯების განსაზღვრას წინასწარ (გადასახადები, გადაზიდვა და სხვა)

  • მომწოდებლების მოძიებას და შეფასებას;

  • მომზადებას მოლაპარაკებებისთვის, ინფორმაციის მოძიებას და მის გამოყენებას;

  • მოლაპარაკებების წარმართვას კომპანიისთვის სასარგებლოდ

  • მიღებული შემოთავაზებების და მომწოდებლების შეფასებას და საუკეთესოს შერჩევას

  • შესყიდვის ხელშეკრულების და სხვა დოკუმენტების გაფორმებისთვის მნიშვნელოვანი პირობების გათვალისწინებას

  • გადაზიდვის მეთოდის შერჩევას

 

შინაარსი:

  • შესყიდვების საფუძვლები და განმარტებები;

  • საჭიროებების განსაზღვრა

  • სპეციფიკაციის გაწერა და საჭირო ინსტრუმენტების გამოყენება; 

  • შესყიდვის სრული პროცესი და ხარჯების კატეგორიზაცია;

  • მომწოდებელთა და კონკურენტთა ბაზრის ანალიზი სხვადასხვა ინსტრუმენტების გამოყენებით

  • რისკების ანალიზი;

  • კატეგორიის განსაზღვრა და მართვის ძირითადი ამოცანები;

  • სტრატეგიის განსაზღვრა;

  • მომწოდებლების მოძიება და შერჩევა;

  • მოლაპარაკებისთვის საჭირო ეტაპების განსაზღვრა

  • შერჩევისთვის საჭირო კრიტერიუმების განსაზღვრა;

  • არსებული მომწოდებლების მართვა, ანალიზი და შეფასება;

  • ხარჯების განსაზღვრა (გადასახადები, გადაზიდვა და სხვა)

  • შემოთავაზებების შედარება და საუკეთესოს შერჩევა

  • მიწოდება და ინკოტერმების არსი

  • ხელშეკრულების გაფორმების ძირითადი პრინციპები

  • ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება შესყიდვებში

ფორმატი                            ოფლაინ
ხანგრძლივობა                 17  საათი 
შეხვედრები                             7
დაწყება                                 19:00 სთ

დასაწყისი: 
11 დეკემბერი, 2024 წ.
ფასი                               950   ლარი

ტრენერი

  • LinkedIn
WhatsApp Image 2024-09-11 at 12_edited.jpg

თამარ ახსიაშვილი

  • შესყიდვების და ხარჯების კონტროლის სფეროში 16+ წლიანი გამოცდილება

  • შესყიდვების ტრენერის 7+ წლიანი გამოცდილება,

  • გამცდილება აქვს შესყიდვების პროცესების დანერგვის და ეფექტურად წარმართვის მიმართულებით.

  • არის ბრიტანული შესყიდვების და მომარაგების სერტიფიცირებული ინსტიტუტის, CIPS-ის წევრი. 

Anchor 1
Anchor 2
bottom of page